مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی (EDC) برگزار کرد؛
کارگاه آشنایی با طرح های نوآوارنه و دانش پژوهی آموزشی
مفهوم دانش پژوهی آموزشی، معیارهای کلاسیک، نحوه تدوین فرایندهای دانش پژوهی آموزشی، نحوه نگارش طرح های نوآورانه آموزشی، تفاوت ها و شباهت های طرح های نوآورانه آموزشی با پژوهش در آموزش، مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.
مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی (EDC)، سه شنبه 28 آذرماه 1402 کارگاه "آشنایی با طرح های نوآوارنه و دانش پژوهی آموزشی " را برگزار کرد.
در این کارگاه که با تدریس دکتر فاطمه محسنی (عضو هیات علمی ) و در سالن فرهنگ دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد، 11 نفر از اساتید هیات علمی دانشکده حضور داشتند.
مفهوم دانش پژوهی آموزشی، معیارهای کلاسیک، نحوه تدوین فرایندهای دانش پژوهی آموزشی، نحوه نگارش طرح های نوآورانه آموزشی، تفاوت ها و شباهت های طرح های نوآورانه آموزشی با پژوهش در آموزش، مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.
نظر دهید